خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اصلی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک به نام کلی از بیماری کلیه است، می توان آن را به دو نوع، بیماری اصلی و بیماری ثانویه تقسیم می شود. امروز ما در حال صحبت کردن در مورد خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اولیه، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1 آسان برای دریافت Hypoproteinemia: به عنوان همه ما می دانیم پروتئین یکی از علائم رایج این بیماری است. با توجه به صدمه به کلیه، عملکرد فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، بنابراین پروتئین به ادرار نشت می کند. این معمولا باعث کمبود جدی از مقدار سنتز پروتئین کبد، منجر به بیماران مبتلا به نتایج نمایانگر.

2.Because از تعداد زیادی از چربی خون، پروتئینوری، نتایج نمایانگر، بدن اغلب در حجم خون و تراکم بالا حالت. استفراغ، اسهال، استفاده از داروهای ضد فشار خون و مدر از ادرار، می توانید مقدار خونرسانی کلیوی به طور قابل توجهی کاهش می یابد، و در نتیجه کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی، منجر به نارسایی حاد کلیه.

3.Appear علامت ادم. با توجه به از دست دادن مواد پروتئین زیادی است، این می تواند در پلاسمای خون کاهش فشار اسمزی بیمار منجر شود. اگر مردم از عدم تعادل فشار اسمزی پلاسما، سقوط، خواهد شد رطوبت در پلاسما به نشت کند. پس از سرریز آب، در سازمان و یا بدن حفره بیمار تجمع می یابد، همچنین به علت ادم سیستمیک است.

4 بیماری های قلبی و عروقی و عروق مغزی: بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا علائم فشار خون بالا، فشار خون بالا یکی از علائم بیماری کلیه است، و یا به علت بسیاری از بیماری ها، عوامل مهم است که شما نباید نادیده گرفته میشوند، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با فشار خون جدی است، آسان به علت قلبی و عروقی و عروق مغزی بیماری ها، و غیره بنابراین، شما باید از خطرات ناشی از فشار خون بالا را نادیده بگیرد.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اولیه بسیار جدی است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. اگر سوال دیگری در مورد این بیماری، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اصلی چیست





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک اولیه، خطرات ناشی از سندرم نفروتیک اصلی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: